ضربان قلب من

آسمون دلم

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ

امروز هوا ابری وگرفته ست انگار آسمون هم بغض داره ونمیدونه چطور خودشو خالی کنه مثه آسمونه  دل من.. دیشب ذهنمو بد مشغول کرد مدام باخودم میگفتم شاید حقیقت داره وکسی نمیخواد این حقیقتو  به من بگه چندباری رو از داداشم سوال کردم سعی میکرد منو اروم کنه ولی همچنان دلم اروم نشده غوغایی توشه.

هرروز میگذره ومن همچنان امید به فردایی دارم که میدونم هیچ وقت قرار نیست برسه.

چقد زود داره94هم میگذره همه چیز درحال تغییره غیرازمن که انگارسرجام قفل شدم وفقط شاهدگذرزمان وتغییرآدمام.

چقد دلم یه خوشی ازته دل میخواد یه آرامش عمیق یه جای ساکت ودور...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۲۷
  • ۱۷۴ نمایش
  • Romi Joon

نظرات (۳)

  • عم قزی جون ツ
  • واللااااع اینجا ک داره برف می باره
    یه ادم برفی ده کیلویی نشسته وسط دلم !

    وقتی امید داری یعنی امید داری! انقد حرص منو در نیار
    پاسخ:
    منم دوس دارم برف ببینم.
    دیوونه
    باشه عمه جان خوشگلم حرص نمیدم.
  • میم مثه ما
  • جوجه خانمم بازچشه؟بازکه دماغت اویزون شده.

    کی چی بهت گفته؟

    چرا جواب منو نمیدی؟

    خانمم میدونم همه هرانچه تو دلته رومیدونم مثه همیشه میخوام صبورباشی 

    من بهت قول دادم

    جوجه اردک زشت من بخندکه من عاشق خندها ونگاه مهربونتم
    پاسخ:
    هیچی.
    تواین چه کاری بود کردی ؟کله خراب حالا برات دارم.
    توهیچی نمیدونی اگه میدونستی این کارارونمیکردی.
    این میدونم هیچ وقت قرار نیس برسه که گفتی منو یاد یکی از شخصیتای کارتون گالیور میندازه..هی میگفت من میدونم من میدونم :|
    اینقد فال بد نزن لطفا
    پاسخ:
    دیوونه:-)
    خو منم الکی دارم میجنگم بلکه شد من میون امید وناامیدی گیر کردم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی