ضربان قلب من

پدرم

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ

پدرم میگه دختر داشتن خیلی غمناکه چون باید به

شیطونیاش...لوس بودناش ناز کردناش....گریه های یه

یهویی....خرید کردناش...لاک زدناش و قربون صدقه رفتناش

و جیغ زدناش تو خونه به همه اینا عادت کنی و 

اخرش بسپاریش به یک غریبه که نمیدونی چطور میخواد ازش

مراقبت کنه... میخوام بگم پدرم تو تنها کسی بودی که

فهمیدم فرشته هاهم میتوانند مرد باشند..

پدرم هروقت میگویی "درست میشود" تمام نگرانیهایم یکباره رنگ میبازد ؛سرم فقط برای بوسیدن دستهای تو خم می شود

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۳۱
  • ۲۵۲ نمایش
  • Romi Joon

نظرات (۵)

چه عجب!
خبر میدادی یه گاوی گوسفندی میزدیم زمین خانوم P:
اون قسمت خرید کردناش در مورد از همه غمناکتره :)))))
پاسخ:
چه کنیم خواهر ازبس زندگی غمناکه دلم نمیخواد اینجا ثبتش کنم.
شاید خریدکرنها برا پدرغمناک باشه ولی برا من روحیه وانرژی بخشه
این روزا کلا ب نظرم دختر بودن غمناکه
لابد دختر داشتن هم!


تو شووور کنی من قول میدم دلشون ک تنگ نشه هیچ ، نفس راحت هم بکشن :دی
وحشی هم خودتی :پی
پاسخ:
دقیقا.
چرا همه این فکررومیکنن مگه من چکارشون کردم اخه؟
حقه بهت بگم وحشی
مقام پدر خیلی بالاست ....
پاسخ:
اهممم خیلی...
چلا یادتون میره :(
بقیه کار خودشونو میکنن به شما کاری ندارن :|
توی جای شلوغ استرس میگیری :(
حرفتو به خودم بزن میخونم :)
خواهش میکنم :) امیدوارم لذت ببرید
شوووور سراغ داری میپرسی /:
سهیلام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی