ضربان قلب من

شروع دوباره

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

ازآخرین وبلاگ نویسیم  که توسط بلاگفا نامرد وبلاگم نابود شدتا الان شش ماه واندی میگذره همیشه شروع واستارت برا من خیلی سخته ونمیدونم چی بنویسم خیلی وقته میخوام وب درست کنم اما هم حسش نبود وهم اینکه تنبلیم میشد اینجا رو فقط فقط به یه دلیل ساختم چند وقتیه که همه چی بهم ریخته ووقت حرف زدن باهم روخیلی کم داریم اینجا رو ساختم که حداقلش بشه وسط کارات حرفای منم بخونی ودورا دور بدونم حواست بهم هست

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۲۶
  • ۵۲۰ نمایش
  • Romi Joon

نظرات (۳)

سلاااااااااااااااااام
خوش اومدیییی
خوب کردیییییی♥♥

پاسخ:
سلام عزییییزم
قربونت
  • میم مثه ما
  • سلام به جوجه اردک زشت خودم;-)

    نه بابا معلومه یه چیزای بلدی یه کم امیدوارم شدم;-)
    پاسخ:
    خیلی پرویی هااااااا
  • عم قزی جون ツ
  • درسته دیروز کامنتم ثبت نشد ولی خو مگه من از رو میرم؟ نمیرم ک ! :دی

    شاعر می فرماید ضربان قلب من تندمیزنه ، میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه
    نانای نانای نانای ...
    حتی مشاهده شده شاعر اون وسط یه تکون های ریزی هم ب هیکلش داده!
    :))
    خلاصه ک خوش آمدی
    بوس و بغل ازین حرفا
    پاسخ:
    دیوونه کلی بهت خندیدم:-)

    قربونت بشم
    بوسسسسسسس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی