ضربان قلب من

یه کم حرفای درونی خودم

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ق.ظ

هی یه قدم به جلوبرمیدارم باز سد راهم میشن وبجای همون یه قدم چندین قدم عقب میام نمیدونم چکار کنم؟

چرا هر کسی باهم مقایسه میکنن؟چرا ازنظرشون همه دنیاخوبن ومن بدترین؟چرا نکات مثبت من دیده نمیشن براشون؟

دیگه خسته شدم ازاین همه تحقیرشدن ازاین همه بحثهای هرروزه.

خدایا چرانمیبینی؟چراکمکم نمیکنی؟چرا زندگیمو تغییرنمیدی؟چرا ولم کردی؟

شایدتقصیرمنه من بنده خوبی نیستم.

نمیخواستم اینجا جای غمگینی بشه وهمش ازغم وغصه هام بنویسم ولی خب شد.

اگه اومدی وخوندی هیچی نپرس وهیچی نگو.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۱۵
  • ۲۷۷ نمایش
  • Romi Joon

نظرات (۳)

همین رو بگو
پاسخ:
هعیییییی گفتنشم فایده نداره
  • عم قزی جون ツ
  • ب دل نگیر ؛ سخته میدونم ولی فراموشش کن. بخوای همش با خودت تکرار کنی داغون میشی
    یه مدت دیگه منم میشم مث تو :(
    درس و دانشگاه فینیش ، سوژه خوبیم برا بحث و جنجال
    پاسخ:
    درسته ولی خو سخته هرروز حرف حرف حرف.داغون شدم.
    نگواین حرفو انشالله که نمیشی.
    غصه نخور عشقم ازین مرحله ام رد میشی بالاخره
    الان فقط خودتی که میتونی به خودت روحیه بدی
    کاریش نمیشه کرد گاهی وقتا دیگه!
    پاسخ:
    امیدوارم زودی بگذره باورکن هرروزکه از خواب بیدار میشم منتظر یه اتفاق خوبم ولی نمیدونم چرا نمیفته.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی