ضربان قلب من

دلم

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ب.ظ

دلم بابونه وباران

دلم یک دشت بی پایان

دلم یک هم سرایی باصدای آب

دلم انگیزه می خواهد

دلم رفتن،

دلم دریا،

دلم یک ساحل ازشنهای سرگردان

دلم بادوهوای ابری وموج خروشان ومن بنشسته درساحل

دلم یک خواب میخواهد

دلم شوقی به یک رویا ... دلم پرواز میخواهد

هوای خشک و بی باران

عبوس و داغ و بی پایان

من و تاریکی و ماتم

تمام روح من آزرده از تکرار بی سامان

دلم ذوقی به یک لبخند

دلم شوقی به یک ترفند

دلم یک جرعه ازعطراقاقی نرگس وپونه

دلم تغییربی برگشت میخواهد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۲۲
  • ۳۹۰ نمایش
  • Romi Joon

نظرات (۳)

  • میم مثه ما
  • خیلی بده انقدرغصه داشته باشی ک نتونی ب کسی بگی 
    هییییییییییییی


    گاهی اوقات همه اتفاق های خوب و بد برات میفتن پشت سر هم ک بداش بیشتره و اون خوبا دیگ به چشم نمیان
    اونقدر از زندگیت و از ادما خسته میشی که فقط میشینی بی صدا اشک میریزی
    حالت خرابه خیلی خرابه...
    ب کسی نمیتونی بگی چته فقط میریزی تو خودت
    اونقدر خرابه حالت ک میگی کاش میمردم دلت مرگ میخواد
    اینقدر روزای بدت پر رنگ میشن که تو اوج جوونی پیر میشی هه 

    پیرشدم خدا 

    دلم شورمیزنه امروز رومی  نمیدونم چمه بی قرارم.
    پاسخ:
    وای دیوونه نگو این حرفو خدانکنه.
    تواینو بگی تو کم بیاری من چکارکنم!؟
    انشالله خدا هممون رو کمک میکنه.

  • عم قزی جون ツ
  • دلم تغییر بی برگشت میخواهد...



    حوّل حالنا الی احسن الحال...
    پاسخ:
    انشالله که حال هممون خوب بشه وتغییر بی برگشت پیدا کنیم
    چه شعر قشنگی بود
    از کیه به هیچ وبی سر نزدم :|
    امروز تعطیلم دارم سو استفاده میکنم :)) همش میخوام بخوابم :))
    پاسخ:
    نمیدونم شاعرش کیه فقط دیدم واقعا حرف دلمو میزنه.
    خو اشکال نداره وقت نداری من چندروزی لپ تاپم خراب بود که نیومدم وباتون وگرنه برام مهم نیست کسی وبمو بخونه یانه.
    بخواب دخترم تو کمبود خوابت خیلی زیاده بایه روز تعطیلی رفع نمیشه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی